Fåglar

Älskar att fota fåglar. Vi har så många olika arter småfåglar som kommer till vårt fågelbord. Det är mest talgoxar som ni ser men även nötväcka, stenknäck, domherre, tofsmes, svartmes, grönfink , gråsparv, blåmes mm.Sedan har vi även besök av ekorre, skata och duva. 
 
 
Carina

Visst är det roligt att fota fåglar, men jag tycker att det är jättesvårt. Just nu är jag lite kluven till att mata fåglarna i trädgården. Katten skulle må gott, men inte fåglarna :(

Carina

Visst är det roligt att fota fåglar, men jag tycker att det är jättesvårt. Just nu är jag lite kluven till att mata fåglarna i trädgården. Katten skulle må gott, men inte fåglarna :(

Svar: Ja det är svårt för de rör sig ju hela tiden. Jag förstår att du är kluven. Vi har vårt fågelbord på balkongen så katterna i området inte kan ta dom men tyvärr tar dom både ekorrar och fåglar ändå nedanför balkongen :(
Lisa N

LILLIAN

DET ÄR UNDERBART MED ATT KUNNA SE VÅRT VILDA FÅGELLIV PÅ SÅ NÄRA HÅLL

Svar: Ja det är mysigt
Lisa N