Orkideer

För första gången har jag lyckats få mina orkideer att blomma om. 
 
Sarah

Det är så roligt när orkidéer blommar om :)

Svar: Ja visst är det :)
Lisa N

Linda

De är fina. Jag fick en orkidée av mina arbetskamrater, när jag fyllde plus att jag hade köpt mig en ca två veckor innan och jag hoppas att jag lyckas med dem, så som du gjort.

Svar: jag har märkt att man inte ska vattna för mycket. Jag brukar vattna ihjäl dom men nu har jag minskat på vattnet plus att dom ska stå i en genomskinlig kruka, men det visste du säkert redan :)
Lisa N

Emma Engström

Älskar verkligen orkidéer, de är så vackra men har så svårt att hålla dem vid liv :o <3

Svar: Ja jag har också alltid haft svårt för det men fick tipset att inte vattna för mycket utan bara några droppar i veckan och sedan ha genomskinlig kruka och det verkar ha funkat :)
Lisa N

LILLIAN

VAD DUKTIG DU ÄR DET HAR JAG ALDRIG LYCKATS MED

Svar: Inte jag heller förrän nu
Lisa N