Gräshoppor

Vi har alltid haft ganska många gräshoppor hos oss på tomten.
Dom är små men ibland dyker det upp en större variant som denna nedan på bilden.
Katterna älskar att smaska i sig dom små men dom stora tar dom inte.
Dom tycker nog att dom är lite svårsmälta .  
 
Thereselinnea

Tycker gräshoppor är så läskiga, men på nåt sätt riktigt coola också!
Såg att du lade ner din andra blogg. Väldigt tråkigt att höra, men jag förstår dig. Har försökt kommentera dina inlägg flera gånger, men fastnar vid "jag är inte en robot" och kommer inte vidare. Jag älskar att se dina bilder och läsa dina texter. Ser fram emot att följa den här bloggen också.

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Svar: Ja visst är dom coola :) Vad glad jag blir att du gillade min andra blogg och att du kommer följa denna blogg nu :) Hoppas du också haft en bra start på veckan kram
Lisa N